نوشته شده توسط : Ashkan

 آخر دنیا موضوعی است که این اخیرا مورد توجه کمپانی های فیلمسازی قرار گرفته و از این دسته فیلمهایی مثل ۹ و The Book of Eli و ۲۰۱۲ که همگی تقریبا همزمان به اکران درآمده اند و یا در آستانه اکرانند . از این که بدانید دنیا به آخر نزدیک میشود چه حسی پیدا می کنید . باید قبول کنیم که امروزه مردم نسبت به گذشته مایوس تر و افسرده تر شده اند و این موضوع یک امر جهانی است . بسیاری دنیای تکنولوژی کنونی را که به سرعت نور پیش میرود پوچ و بی معنی میدانند ، شاید هم در دل آرزوی به اتمام رسیدنش را داشته باشند . خوبی فیلمهایی مثل ۲۰۱۲ این است که برای ساعتی شما را از این فکر بازمیدارد . ۲۰۱۲ قطعا فیلمی نیست که بخواهد پیام های فلسفی راجع به موجودیت بشر و راز زندگی بدهد ولی حداقل یک چیز را به شما نشان میدهد و آن اینکه در چنین موقعیتی همه به فکر بقای خود هستند . بعد از این که از سینما خارج میشوید خدا را شکر میکنید که زمین زیر پایتان هنوز محکم است .

 

۲۰۱۲ یک اکشن فوق العاده با بهترین جلوه های ویژه است . این فیلم را فراموش نخواهید کرد . از تمامی ترفندها سمعی و بصری برای جذب مخاطب استفاده شده است . ۲۰۱۲ پر از انفجار ، تصادف ، سیلاب و زمین لرزه است . هر کدام از اینها به تنهایی یک فیلم اند و ۲۰۱۲ همه را با هم دارد ، مقرون به صرفه است با یک بلیط چند فیلم میبینید . ۲۰۱۲ آنقدر آدرنالین خونتان را بالا می برد که بخواهید چند بار آنرا ببرید . جان کیوزاک که در نقش Jackson Curtis برای بازی در این فیلم از نفس افتاده ، گناه دارد که قدر انرژی را که در این فیلم گذاشته ندانید.

Jackson Curtis در تمامی موقعیت های فاجعه بار فیلم حضور دارد . ما همچنین شاهد شخصیتهای مختلف متعلق به ملل مختلف هم هستیم که کمک کرده فیلم از محدوده آمریکا بیرون بیاید و بیننده بداند که این آخر دنیا تنها متعلق به آمریکا نیست و واقعا آخر دنیاست .

 

2012

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم ۲۰۱۲ + زیرنویس , ,
:: بازدید از این مطلب : 2933
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد