نوشته شده توسط : Ashkan

نسخه جدید بازی Transformers: War for Cybertron نام خواهد گرفت و ظاهرا از امتیازات کم نسخه های قبلی دور خواهد بود…سازنده بازی High Moon Studios میگوید که با یک ترانسفورمرز متحول و جدید روبرو هستیم. به گفته سازنده بازی بازهم ترانسفورمرز سوم شخص خواهد بود و از موتور Unreal Engine بهره خواهد برد.و از همه مهمتر اینکه سازنده بازی کمپانی بسیار مشهور Epic خواهد بود…سازندگان بازی مشهور GEOW که توانست در مدت بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری جمع کند.به گفته ناشر کاورگیری(پناه گیری)در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد…همچنین گیم پلی با یک سیستم جدید و سرعتی بیشتر با امکاناتی بسیار متحول خواهد شد.
طراحی کارکترها دقیقا از روی کمیکهای دهه ۸۰ صورت نگرفته و کمی تغییر کرده است و تغریبا چیزی بین عنوان اصلی و فیلم Michael Bay است.کارکترهای مهم بازی با همان شکل قدیمی و معروف خود به بازی بازگشته اند مانند مگاترون و آپتیموس پرایم…به هر حال طراحی شخصیتها چیزی از قبل آماده شده و با اندکی تحول است.
داستان هیچ ربطی به نسخه های قبل.کمیک ها و یا فیلمهای ترانسفورمرز نخواهد داشت…داستان کاملا بیگانه و جدید خواهد بود.داستان به قبل از زمانی باز میگردد که روباتها تصمیم به ترک سایبرتون و پیوستن به زمین گرفته اند.با توجه به داستان پردازی قوی و جدایی از داستان همیشگی احتمال این میرود که بازی با ورود به یک دنیای جدید وارد خط موفقیت جدید شود!
مثل همیشه سینگل پلیر بازی دارای ۲ مسیر متفاوت و ۲ کلاس جنگی متفاوت خواهد بود…دسپشنز و آتوبات ها!هر کدام از این ۲ گروه استوری لاین و خط داستانی مربوط به خود را داشته و متمایز میباشند و یکی از عوامل جذابیت این سری بازی نیز همین امر بوده است.همچنین سازندگان قول مد co-op و مدهای جدید دیگر را داده اند که تا زمان انتشار نمیتوان درباره آنها هیچ گونه قضاوتی کرد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی فوق العاده زیبای Transformers , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی 2009 , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی Transformers: War for Cybertron , دانلود جذاب ترین بازی ها , دانلود بازی های جذاب ,
:: بازدید از این مطلب : 2148
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 12 شهريور 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد