نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

اگر به اندکی به گذشته برگردیم و به نسل قبلی کنسول های بازی نگاهی بیندازیم متوجه سادگی آن ها خواهیم شد. بازی هایی که برای این کنسول ها ساخته می شدند هم فوق العاده ساده بودند و هم از محیط بسیار ساده ای بهره می بردند. یکی از بازی هایی که طرفداران بسیار زیادی داشت ، بازی تفنگی بود که باید مرغابی ها هدف گرفته می شدند ، این بازی جذاب که بسیار ساده طراحی شده بود با تفنگ الکترونیکی انجام بازی را امکان پذیر می ساخت؛ حالا که چند سالی از آن نسل از کنسول های بازی گذشته و رایانه ها و سیستم های جدید جای آن ها را گرفته اند کمتر از این دسته بازی ها ساخته و طراحی می شود ؛ اما بازی جدیدی به نام Ultimate Duck Hunting محیطی شبیه به آن بازی ها را برای کاربر تداعی خواهد کرد. در این بازی که مهم ترین خصوصیت آن تیاز به دقت ، سرعت و نشانه روی بالا است کاربر باید در نقش یک شکارچی حرفه ای عمل کند.
محیط کاملا سه بعدی بازی در کنار گرافیک فوق العاده آن از نکاتی است که بسیار به چشم می آید ، شکار پرندگان در برف شدید نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی دارد و کاربری موفق خواهد بود که بتواند از لحظات بهترین نتیجه را کسب کند.
در Ultimate Duck Hunting تعداد تیرها محدود خواهد بود و کاربری موفق خواهد شد که از همه تیرها برای هدف رفتن نشانه که همان پرندگان هستند نهایت استفاده را ببرد. امتیازها بر اساس فاصله میان پرندگان و شکارچی متغیر است و براساس این که پرنده دورتر باشد امتیاز کسب شده از شکار آن نیز افزایش می یابد و بالعکس این ماجرا هم نیز وجود دارد.


 

قابلیت های کلیدی بازی Ultimate Duck Hunting :
- جذابیت بازی در شکار پرندگان
- محیط بسیار طبیعی بازی
- محیط سه بعدی بازی در کنار گرافیک مناسب
- امکان بهره گیری از تعدادی تیر محدود برای هدف رفتن
- متغیر بودن امتیازهای کسب شده براساس فاصله هدف ها
- نیاز به دقت و سرعت عمل بالا در این بازی
- محیط شبیه سازی شده این بازی که بسیار نزدیک به واقعیت است
- موزیک های همگون به کار رفته در بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی , شکار پرندگان در بازی Ultimate Duck Hunting , ,
:: بازدید از این مطلب : 3920
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 8 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com

يكي از بازيهاي بسيار جالب و قديمي كه شايد همگي با نام آن آشنا باشيد بازي مورتال کامبت Mortal Kombat ميباشد. كه يكي از بازيهاي بسيار مهيج و پرطرفدار از سري بازي هاي اكشن ميباشد اين نسخه از بازي قبلا براي كنسول سگا ساخته شد در در بازار عرضه گرديد و يكي از محبوب ترين بازي هاي سگا محسوب مي شود كه صورت دو نفره ميتوانيد اين بازي را انجام دهيد . شما ميتوانيد در اين بازي جنگجوي خود را انتخاب كرده و به جنگ با يكديگر بپردازيد شما پس از گذرانيد دو مرحله از بازي و برنده شدن در اين مراحل ميتوانيد به مرحله بعد راه يابيد. مورتال کامبت، یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob , John Tobias بود. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی تهیه شد. فیلم مورتال کامبت در سال ۱۹۹۵ (میلادی) و فیلم بعدی در سال ۱۹۹۷ (میلادی) عرضه شدند.بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول سگا عرضه گردید. این بازی از نوع بازی های جنگی می باشد که معمولاً به صورت دونفره بازی می شود. روال بازی در تمام نسخه های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان می باشد و بدین ترتیب می باشد که در صفحه اول جنگجو را انتخاب می کنید و طی دو مرحله(Round) به جنگ با یکدیگر می پردازید.برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود.از جذاب ترین[نیازمند منبع] قسمت های این بازی فاتالیتی است.پس از دوبار بردن جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می شود.در این لحظه جنگجوی برنده با استفاده از فنون ویژه که به فاتالیتی (Fatality) معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

قابلیت های کلیدی بازي Mortal Kombat 4:
- پرتابل بودن بازي كه شما احتياج به نصب بازي نداريد
- بازي فوق العاده معتاد كننده و هيجان انگيز
- داراي قدرتمند ترين نوع صدا گذاري و افكت صدا
- بازی بسيار جذاب و هیجانی با گرافیک بالا و سه بعدی
- امكان ذخيره كردن بازي در هر مرحله
- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري
- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- نیاز به سرعت عمل و البته دقت بالا
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود ترینر , دانلود بازی , مورتال کمبت 4 , ,
:: بازدید از این مطلب : 4933
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 6 اسفند 1388 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد