نوشته شده توسط : Ashkan

Mobile-Wallpaper-Pack-1-27b_www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه تصاوير پس زمينه ي جديد كه در سايت جذاب ترين وبلاگ دانلود براي كاربران محترم تهيه شده است و شامل 20 تصوير پس زمينه ي فوق العاده زيبا و باكيفيت مي باشد.تصاوير گردآوري شده در اين مجموعه همگي داراي فرمت Jpg و رزولوشن 240x320 مي باشند.هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده ازاينجادريافت كنيد.


:: بازدید از این مطلب : 3078
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

Love-Sms-2_www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه پيامك هاي جديد كه در سايت ميهن دانلود براي كاربران محترم جمع آوري شده است.تمامي پيامك ها در يك فايل Word گردآوري شده اند كه هم اكنون مي توانيد اين مجموعه ي گردآوري شده را به صورت يك فايل فشرده با مراجعه به ادامه ي مطلب دانلود كنيد


:: بازدید از این مطلب : 3084
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

Internet Download Manager 5.19 Build 1_www.MihanDownload.com.jpg
دريافت اطلاعات مورد نياز خود از اينترنت يکي از لذت بخش ترين کارهاست اما با وجود سرعت پايين اينترنت ، شدت اين لذت زياد نيست. با اين حال کاربران بسيار زيادي هستند که هر روز فايل هاي زيادي از اينترنت دانلود مي کنند . بيشتر اين افراد را کاربران adsl تشکيل مي دهند . براي دانلود اطلاعات از اينترنت مي بايست از يک نرم افزار پر سرعت و در عين حال مطمئن استفاده کرد . دانلود با خود مرورگري که با آن سايت باز مي کنيم ريسک زيادي است . چرا که ممکن است هر لحظه اتصال ما به اينترنت قطع شود و مجبوريم آن فايل را دوباره دانلود کنيم. نرم افزارهاي مديريت دانلود فراواني وجود دارند که نياز کاربران را براي دانلود فايل از اينترنت به کل رفع کرده اند . در اين بين نيز بهترين هايي نيز وجود دارد که ميهن دانلود در ادامه نسخه ي جديدي از بهترين و محبوب ترين نرم افزار مديريت دانلود جهان را در اختيار کاربران براي دانلود قرار داده است.
نرم افزار Internet Download Manager يک از معروف ترين و قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود به شمار ميرود و شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت کنيد زيرا وقتي بر روي گزينه ي دانلود فايلي در اينترنت کليک مي کنيد کادر مستطيل شکلي ظاهر مي گردد که در آن اطلاعات کاملي از فايل مورد نظر نظير: لينک دانلود ، فرمت فايل ، حجم فايل و نيز به همراه آن امکاناتي نظير: تغيير محل ذخيره شدن فايل ، دانلود در زماني ديگر ، شروع دانلود و ... در اختيارتان قرار ميگيرد. حال اگر شما بر روي گزينه ي شروع دانلود کليک کنيد اطلاعات و امکانات بيشتري را خواهيد ديد که يکي از آن اطلاعات ميزان سرعت دانلود اينترنت شما و يکي از آن امکانات گزينه ي توقف موقت در هنگام دانلود است البته اين تنها يکي از اطلاعات و امکانات آن صفحه است که مطمنآ شما پس از استفاده از نرم افزار به ساير آنها پي خواهيد برد. برخي از کاربران ديال آپ که سرعت اينترنت پاييني دارند معتقداند که اين نرم افزار سرعت دانلود آنها را تا پنج برابر افزايش داده است! اين امر تا حدودي درست است زيرا اين نرم افزار در هنگام دانلود، فايل مورد نظر را به چندين قسمت تقسيم مي کند و سپس از هر قسمت  شروع به آغاز دانلود مي نمايد و در آخر تمامي قسمتها را به يکديگر اتصال مي دهد.مثلآ فايل 5 مگابايتي را به 5 قسمت 1 مگابايت تقسيم کرده و سپس شروع به دريافت آن مي نمايد و در آخر تمامي قسمتها را به يکديگر مي چسباند. علاوه بر اين امکانات بسيار جالبي در اين نرم افزار قرار داده شده که نظير آن را نمي توان در هيچ نرم افزار مديريت دانلود ديگري مشاهده نمود. به طور مثال اين نرم افزار قادر است با مشخص نمودن تاريخ و زمان و نيز وارد کردن لينک دانلود فايلي، در تاريخ و زمان مقرر به صورت خودکار اقدام به دريافت آن نماييد و همچنين پس از پايان عمليات دانلود اتصال سيستم را از اينترنت قطع کرده و يا کامپيوتر را به طور کامل خاموش کند که البته تمام اينکارها به صورت کاملآ اتوماتيک انجام مي شود. شما از اين نرم افزار مي توانيد در تمام مرورگرهاي سيستم خود استفاده کنيد در واقع پس از نصب اين نرم افزار به محض اينکه با هر کدام از مرورگرهاي Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... بر روي لينک دانلود فايلي در اينترنت کليک کنيد نرم افزار به صورت خودکار اجرا شده و با کسب اجازه از شما اقدام به دريافت فايل مورد نظر مي نمايد. مي توانيد اين نرم افزار ارزشمند را از جذاب ترین وبلاگ دانلود دانلود کنید.

توضيحات کامل تر و ويژگي هاي برنامه در ادامه ي مطلب موجود است .



:: بازدید از این مطلب : 3203
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

بازي فلش Unicorn Rider جديد اين بازي فلش با فرمت فلش swf است و با اجرا كرن فايل بازي در همه سيستم هاي كامپيوتري اجرا ميشود موضوع اين بازي موتور سواري است و گرافيك بالايي نسبت به حجم خود دارا است حتما دانلود كنيد

بازي فلش Unicorn Rider



:: بازدید از این مطلب : 3048
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

                                               بهترین رادیو آنلاین Online Radio
                   از سایت قدرتمند Bia2.com

                     http://img3.tinypic.info/files/1raf4ln3g5ngmg33qixz.jpg

 گوش دادن به جدیدترین و متنوع ترین موسیقی و ترانه و آهنگهای ایرانی و خارجی غربی
 

اگر شما نیز برای دسترسی به اینترنت مشکل سرعت و ترافیک ندارید  (مانند ادارات خصوصی و شرکتهای بزرگ که اینترنت پرسرعت دارند) و البته در محیط کارتان همیشه برای انتخاب ترانه با همکاران مشکل دارید این بهترین پیشنهاد و راهکار برای شماست

میتونید این فایل کوچیک رادیو آنلاین رو بگیرید و در کامپیوتر اجراش کنید، بطور خودکار به سایت ها و سرورهای Bia2.com وصل میشه و شروع میکنه به پخش ترانه های متنوع.
 


برای دانلود کلیک کنید

با این فایل دیگه لازم نیست چندین گیگابایت موزیک توی هاردتون نگهداری کنید! اونم همش تکراری!  و همیشه برای انتخاب آهنگ، کلی بگردید و وقتتون رو صرف کنید، آخرشم یکی بگه این چیه؟!  یکی بگه نه عوضش کن...!



:: بازدید از این مطلب : 3275
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 7 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

BS.Player_Pro_v2.53_Build_1034_Final_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در رایانه خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های تصویری جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در سایت جذاب ترین وبلاگ دانلود یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر را برایتان آماده کرده ایم که در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است.
نرم افزار BS.Player با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری، در حال حاضر به یک از پر طرفدارترین پلیرهای جهان تبدیل شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلمی را با هر فرمتی که باشد تماشا کنید و یا به هر موسیقی را با هر فرمتی که باشد گوش دهید. همچنین برای پخش فایلهای مختلف مالتی مدیا نیازی نیست که به صورت جداگانه Codec نصب کنید زیرا این نرم افزار خود از تعداد بسیار زیادی Codec پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی و تصوری مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. یکی از امکانات بسیار عالی این نرم افزار که در کمتر نرم افزاری چنین قابلیتی دیده می شود امکان دریافت Codec آنلاین است. در واقع اگر شما خواستید فرمت جدیدی را با نرم افزار اجرا کنید و نرم افزار قادر به پخش آن نبود با اتصال به اینترنت، خود نرم افزار به جستجوی Codec مورد نظر می پردازد و پس از دریافت آنرا نصب می کند و سپس خواهید دید که فرمت مورد نظر در حال پخش است. علاوه بر این شما می توانید از این نرم افزار برای پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD هم استفاده کنید که در هنگام پخش تنظیماتی نظیر اضافه کردن زیر نویس به فیلم ، ایجاد تغییرات در تنظیمات زیر نویس ، ایجاد تغییرات در تنظیمات تصویر شامل سایز و رنگ ، ایجاد تغییرات در تنظیمات صدا و بسیاری از تنظیمات دیگر را در هنگام تماشای فیلم تغییر دهید تا از دیدن آن لذت ببرید. در این نرم افزار تعداد بسیار زیادی اسکین قرار دارد که می توانید از آنها برای تغییر ظاهر نرم افزار استفاده کنید و همچنین با مراجعه به سایت سازنده آن اسکین های دلخواه را دانلود کنید و در نرم افزار نصب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 3208
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 7 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 200992020202830656.jpg

کارتون پیش روی یکی از انیمیشن های سبک اکشن هست که کمتر کسی تماشای همانند آن را تجربه کرده است. این انیمیشن نیز همانند داستان های مشابه در مورد مبارزه دو نیروی خیر و شر است که در این میان موجودات بی گناه نیز در معرض خطر هستند. داستان به این صورت آغاز می شود که فرمانروای کل کهکشان به یکباره روح خود را بیرون از بدن خود می یابد! در درون یک ماسک که دسترسی به آن تقریبا غیر ممکن است. این ماسک در حادثه ای بر روی یک سیاره بسیار دور از مقر فرمانروایی به نام Bara Magna فرود می آید و در ادامه قالب و در واقع بدن جدیدی برای روح فرمانروا تشکیل می شود. اما نه به صورت اولی. بلکه این بار این پیکر بسیار خطرناک و قدرتمند شده است که رعب و وحشت را برای ساکنان سیاره رقم میزند. این حادثه شروع اتفاقات هیجان انگیز و دیدنی در ادامه انیمیشن است.
 اطلاعات انیمیشن:
 
ـ سبک اکشن
 ـ فرمت XVID
 ـ رزولیشن 352*640
 ـ مدت زمان 80min
 ـ کارگردان Mark Baldo



:: بازدید از این مطلب : 3508
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 7 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

Mobile.Wallpaper.Pack.360x640.6O.www.MihanDownload.com.jpgمجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید را برای گوشی های موبایل تهیه نموده ام که این مجموعه شامل 20 پس زمینه ی بسیار زیبا می باشد.فرمت این تصاویر Jpg بوده و دارای رزولوشن 360c640 سازگار با گوشی نوکیا 5800 می باشند.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را بصورت یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 3087
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 7 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

Hearts And Love _WideScreen Wallpapers_www.MihanDownload.com.jpg
 

تصاوير پس زمينه ي بسيار زيباي عاشقانه اینجا آماده ي دانلود کاربران گرامي قرار گرفته است . تک تک تصاوير اين مجموعه بسيار زيبا هستند . مي توانيد از اين عکس هاي زيبا در مکان هاي مختلف و در طرح هاي گرافيکي تان استفاده نماييد . در اين مجموعه تعداد 55 تصوير قرار دارد . سايز اين تصاوير 1200*1920 مي باشد . اين تصاوير بسيار با کيفيت هستند . شما مي توانيد آنها را به عنوان پس زمينه ي رايانه تان قرار دهيد . هم اکنون مي توانيد اين مجموعه تصاوير عاشقانه ي زيبا را از ميهن دانلود دريافت نماييد .

براي دانلود اين مجموعه تصوير به ادامه ي مطلب مراجعه نماييد .
 


:: بازدید از این مطلب : 2967
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 4 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

Mobile-Ebook-1_www.mihanDownloa.com.jpg

مجموعه اس ام اس ها و جوک های جدید که درقالب کتاب الکترونیکی می باشد برایه شما اماده کرده ام .این کتاب شامل تعداد بسیار زیادی اس ام اس و جوک های جدید می باشد که بصورت دسته بندی شده جمع آوری شده اند.فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا و قابل نصب بر روی گوشی های دارای پلنتفرم جاوا می باشد.برای دانلود این کتاب الکترونیکی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه


:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب الکترونیکی مجموعه اس ام اس ها و جوک های جدید برای موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 4307
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 2 ارديبهشت 1389 | نظرات ()