نوشته شده توسط : Ashkan

dirt2cover.jpgDirt 2 يکي ديگر از بازي هاي سري مسابقات اتومبيل راني است که به صورت رالي انجام مي گيرد. گرافيک خيره کننده اي که اين بازي دارد بازيگر را به تحير وا مي دارد. طراح بازي به صورت بسيار حر فه اي و دل چسب به جزييات بازي پرداخته است. طوري که بازيگر احساس خواهد کرد که در مسابقات رالي واقعي شرکت کرده است و تمام اعضاي بدن در برابر هيجان فوق العاده در تکاپو خواهد بود! پيست هاي بازي کاملا متفاوت از هم بوده و هر کدام ويژگي خاص خود رادارند. در طراحي مسير مسابقات از پيست هاي واقعي موجود در کشورهاي مختلف الهام گرفته شده است. موسيقي متن بازي بسيار تاثير گذار مي باشد و صدايي که در هنگام رانندگي از قطعات مختلف ماشين به گوش مي رسد و همچنين صداي برخورد ماشين به ديواره ها يا اتومبيل هاي ديگر بسيار طبيعي بوده و هيجان بازي را مضاعف مي کند. حجم بزرگ بازي به خاطر گرافيک بالاي بازي و پرداختن به جزييات بي شمار در طراحي بازي است. يکي ديگر از ويژگي هاي برجسته آن قابليت بازي به صورت multiplayer است. Dirt 2 محصول سال 2007 است که تا الان طرفداران بسيار زيادي در سراسر جهان دارد.
ويژگي هاي بازي Dirt 2:
ـ گرافيک خيره کننده
ـ محصول سال 2007
ـ قابليت انجام مسابقه با اتومبيل هاي تيم هاي مختلف جهان
ـ موسيقي متن و صداي بسيار تاثيرگذار
ـ قابليت بازي به صورت multiplayer
حداقل سيستم مورد نياز:
ـ سيستم عامل xp or vista
ـ پردازنده مرکزي 3.2GHz
ـ کارت گرافيک 1GB
ـ حافظه موقت 1GB

تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب ببينيد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود رایگان بازی کامپیوتر اتومبیل رانی فوق العاده Dirt 2 , ,
:: بازدید از این مطلب : 5008
|
امتیاز مطلب : 134
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

How to speed up Download speed by 20% Win XP [www.MihanDownload.com]-2.jpgهمانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع هر چه سرعت اینترنت یک کابر بیشتر باشد مصلمآ درسترسی او به حجم اطلاعات بیشتر خواهد بود. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نمی باشد به همین دلیل افراد از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ از برخی از نرم افزار های افزایش سرعت استفاده می کنند که در واقع این نرم افزارها سرعت اینترنت را چندان افزایش نمی دهند و یا از رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند و... از همین رو امروز در میهن دانلود ترفندی را برایتان آماده کرده ایم که پس از انجام این ترفند در تنظیمات ویندوز سرعت اینترنت شما تا 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. این ترفند را در حجمی بسیار کم و به صورت یک فیلم آموزشی برایتان تهیه نموده ایم تا همه ی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم آموزشی افزایش سرعت اینترنت و دانلود تا 20% در ویندوز ایکس پی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1901
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg

 دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز ميهن دانلود قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت  مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران  Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد . مي توانيد اين بازي جذاب و پر هيجان را براي اولين بار از ميهن دانلود دريافت نماييد .
مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي بسیار زیبا را در ادامه ي مطلب مشاهده نماييد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود رایگان بازی کامپیوتری فرار از زندان Prison Break: The Conspiracy 2010 , ,
:: بازدید از این مطلب : 5054
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 2 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

یکی از قدیمیترین بازی های کنسول میکرو Mario یا قارچ خور بود که خیلی از ما ها را در دروان کودکی سرگرم میکرد. حالا امروز سایت دانلود رایگان نسخه ای جدید از این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده که Mario Fusion نام دارد. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. تغییرات بسیاری در Mario Fusion رخ داده است که غول های جدیدی در پابان هر مرحله به مبارزه با شما می آیند و مراحل کمی طولانی تر شده اند. در آخر امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتر رایگان ماریو فیوژن لذت ببرید.

Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید



:: موضوعات مرتبط: Mario Fusion Portable Game - بازی ماریو قارچ خور جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 4105
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

شرکت EA GAMES که یکی از بزرگترین و می توان به جرات گفت که یکی از بهترین تولیدکننده های بازی در دنیا می باشد. این شرکت بزرگ که در سال 1982 تاسیس شده است تا به الان حدود 500 بازی تولید کرده است که اکثر این بازی ها جزو پرفروشترین بازی های سال خود بوده اند. این شرکت که ابتدا بازی های کامپیوتری تولید می کرد با رونق گرفتن کنسول ها نیز به تولید و عرضه این بازی ها نیز روی آورد که نتیجه آن را نیز به بهترین نحو گرفت. این نرم افزار مخصوص بازی های شرکت EA Games می باشد. این نرم افزار و ابزار بازی کدهای بازی هایی را که از سال 2002 تا به الان از این شرکت ساخته شده است را دارار می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA می توانید برای یک بازی بسیار گران قیمت چندین سریال داشته باشید و از نیز استفاده کنید. تیم دانلود رایگان امیدوار است شما از استفاده این نرم افزار رایگان لذت ببرید.

Keygens for EA Games 189 - نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA



:: موضوعات مرتبط: Keygens for EA Games 189 - نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA , ,
:: بازدید از این مطلب : 3573
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند سایت دانلود رایگان (فری دانلود) اولین سایتی است که نرم افزاری را به شما معرفی می کند تا بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی

 



:: موضوعات مرتبط: PlayStation 2 Emulator - PS2 to PC - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر شخصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 5099
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com


همه ما حتما بارها فوتبال دستی های قدیمی را دیده ایم که هیجانی فوق العاده را برای طرفین مسابقه به همراه می آورد، بازی بسیار جذاب و مفرحی که نهایت هیجان و سرعت در بازی را به همراه دارد. این بازی که نوعی ورزش هم تلقی می شود هنوز هم در میان جوانان رایج است اما به طبع با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از این بازی به عنوان سرگرمی کمتر شده است، شاید کمتر بتوان کلوپ هایی را یافت که هنوز هم با فوتبال دستی های خود به استقبال جوانان بیایند، به همین دلیل شاید بد نباشد که برای یادآوری هم که شده یک نمونه از فوتبال دستی ها را به شما کاربران سایت آسان دانلود معرفی کنیم اما این بار به شکل یک فوتبال دستی نسخه رایانه ای، این بازی مفرح که Foosball Maniac نام دارد هیجان همان فوتبال دستی های قدیمی را برای کاربر به همراه می آورد. محیط این بازی که کاملا سه بعدی طراحی شده است بسیار شبیه و همان فوقبال دستی های قدیمی نیز می باشد. Foosball Maniac  که از گرافیک بسیار مناسبی نیز بهره می برد به سادگی قابل نصب و اجرا بوده و اما انجام بازی به همین سادگی ها نیست و کسی می تواند از انجام این بازی لذت ببرد که هم سرعت عمل خوبی داشته باشد و هم این که در لحظه مناسب بهترین انتخاب را در دسته ها به کار ببرد. این بازی برای تمامی سنین نیز مناسب بوده و همه می توانند از انجام این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت خود را سپری کنند. در این بازی کاربر تنها باید باید ماوس و صفحه کلید رایانه به بازی بپردازد و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد، البته می توان با انجام تنظیمات هم بازی را آن طور که مورد پسند است تغییر داد. پیشنهاد می کنیم این بازی هیجان انگیز را که از حجم پائینی هم برخوردار است دریافت نموده و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید. در آخر هم برای ادای حق کپی رایت، لینک دانلود و مطلب این بازی از وبلاگ دنیای شیشه ای ذکر شده است.

قابلیت های کلیدی بازي Foosball Maniac:
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- گرافیک بسیار مناسب و نزدیک به واقعیت
- حجم پائین و سهولت در نصب و اجرا
- قابلیت اعمال تنظیمات برای اجرای راحت تر بازی
- مناسب برای تمامی سنین
- استفاده از ماوس و کیبورد به منظور انجام بازی
- محیط کاملا شبیه سازی شده این بازی
- نهایت هیجان در انجام بازی
- و ...



:: موضوعات مرتبط: نسخه ی رایانه ای فوتبال دستی Foosball Maniac , ,
:: بازدید از این مطلب : 3113
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com


حتما همه ما حداقل بارها ورزش بسیار زیبا و هیجان انگیز بسکتبال را دیده و شاید از قوانین آن چیزهای زیادی ندانیم اما از هیجان این ورزش بسیار جذاب و بسیار دینی آگاه هستیم. ورزشی بسیار مفرح است. بسکتبال  ورزشی است که علاوه بر حرکات بدنی نیاز به فکری قوی و هوش بالایی دارد. بزرگترین لیگ بسکتبال همانطور که همه ما می دانیم لیگی است که به NBA معروف است. تیم های این لیگ بسیار حرفه ای بوده و همگی از بهترین بسکتبلالیست های دنیا بهره می برند. کمپانی بزرگ و قدرتمند EA Sports بابهره گیری از حرکات بسکتبالیست هایNBA و تمامی آن چه در این ورزش هیجان انگیز وجود دارد بازی بسیار جذابی به نام NBA Live 08 را ساخته و به بازارها عرضه نموده اند. رویای بسکتبال برای همه با این بازی فراهم خواهد شد. حرکات و تیم های این بازی دقیقا شبیه به لیگ حرفه ایNBA طراحی شده است. ورزشگاه ها همگی بسیار زیبا شبیه سازی شده اند. به طوری که بازیگر حس یک بسکتبال زنده را در وجود خود خواهد داشت. داورها همگی قوانین را خوب شناخته و کار خود را به خوبی انجام می دهند. انجام بازی NBA Live بسیار ساده خواهد بود اگر کمی دقت و سرعت عمل چاشنی کار شود و از لحظات بهترین استفاده شود. صداهای بسیار زیبای بازی هماهنگی خاصی با تصاویر و حرکات دارند. گرافیک فوق العاده  و حرکات نمایشی بسیار زیبا از جالب ترین صحنه های این بازی جذاب را تشکیل می دهند. مطئمنا هرکس که یک بار انجام این بازی را تجربه کند ، یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. تمامی قابلیت های نسخه اصلی در این بازی جای گرفته است. بدون این که نیاز به کار خاصی باشد لذت یک بازی هیجان انگیز در انتظار کاربران آسان دانلود است.

قابلیت های کلیدی بازي NBA Live 08:
- گرافیک بسیار مناسب و چهره های بسیار طبیعی بازیکنان
- هماهنگی صداهای به کار رفته با صحنه های بازی
- انجام کلیه حرکات نمایش بازی
- مناسب برای تمای سنین
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- تماشاگران و کارهای طبیعی آن ها
- داوران بسیار قانون مند و دقیق
- وجود ورزشگاه های لیگ NBA در این بازی
- وجود تمامی بازیکنان لیگ NBA
- وجود تمامی تیم ها و کنفرانس های شرق و غرب NBA
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و...



:: موضوعات مرتبط: هیجان لیگ NBA را تجربه کنید! NBA Live 08 , ,
:: بازدید از این مطلب : 3367
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

برای امنیت بیشتر در Firefox حتما نسخه جدید را نصب کنید. در این نسخه از مرورگر فایرفاکس، آسیب پذیری پیشین مشترک میان اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ترمیم شده است.آيا شما هم تا به حال از حفره هاي امنيتي Internet Explorer چيزي شنيديد؟ حتما ميدانيد که مايکروسافت سالهاست با Internet Explorer درگيره و در برطرف کردن مشکلات و حفره هاي امنيتي اين مرورگر تلاش بسيار زيادي ميکند به همين دليل شما مي توانيد از مرورگر قدرتمند Firefox  محصولي از كمپاني Mozilla استفاده كنيد. مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها شده است.

بعضي از امكانات اين مرورگر قدرتمند عبارتند از :
توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت يك پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود  Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايلها از اينترنت سود مي برد , مي تواند فايلهاي دانلود شده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد! محيط زيبا همراه با امكانات فراوان از قبيل تغيير در شكل ظاهر و اضافه يا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونتهاي مختلف و درشت و ريز كردن صفحه همچنين مجهز بودن به Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است . Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Mozilla Firefox v3.6 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف براي عملكرد بهتر
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



:: موضوعات مرتبط: مرورگر قدرتمند و محبوب Mozilla Firefox v3.6 Final , ,
:: بازدید از این مطلب : 3195
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1388 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com

وقت آن رسیده تا گروه آسان دانلود نرم افزاری را به کاربران هدیه دهد که در هیچ یک از سایت های دانلود فارسی زبان معروف به صورت رایگان قرار نگرفته است. نرم افزاری که در مورد آن می خواهیم مطلبی را پیش کش نمائیم ابزاری بسیار معروف است که مطمئنیم زمانی که توضیحات را بخوانید حتما برای داشتن این ابزار لحظه شماری می کنید. یادگیری و ترجمه متون خارجی یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران و افراد جامعه محسوب می شود و با توجه به این که امروزه زبان انگلیسی به زبان اول دنیا تبدیل شده و تقریبا بیشتر دنیا در هر زمینه مقالات و متون خود را به این زبان عرضه می کنند. 
دانشجویان بعضی اوقات به دلیل نداشتن تسلط کافی برای زبان های خارجی و خصوصا زبان انگلیسی هزینه ی نسبتا زیادی را برای ترجمه متون صرف می کنند و صدالبته این موضوع به دانشجویان ختم نمی شود چراکه بسیاری از افراد جامعه برای انجام کارهای روزمره خود می بایست متنی انگلیسی یا به زبان دیگر را به فارسی ترجمه نمایند. 
Power Translator Pro نام نرم افزاری که این بار قصد ارائه آن را به صورت کاملا رایگان داریم. همانطور که از نامش هم می توان تشخیص داد ابزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود. نرم افزاری که محصول شرکت LEC بوده و مدت زیادی نیست که آخرین نسخه از آن منتشر گردیده است. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و ... و از همه مهم تر زبان شیرین فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که Power Translator Pro متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.  
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار LEC Power Translator Pro v12 full:
- مترجم متون و عبارات انگليسي ، فارسي ، عربي چيني، فرانسوي ، آلماني ، روسي، اسپانيايي، تركي، ايتاليايي، ژاپني، كره اي ، هلندي، عبري ، لهستاني و اكرايني به يكديگر
- استفاده بسیار ساده از نرم افزار
- سرعت بسیار بالا در ترجمه متون
- قابلیت ترجمه به صورت آنلاین
- قابليت ترجمه كامل صفحات وب يا متون مختلف از يك زبان به زباني ديگر
- بهره مندي از تكنولوژي تشخيص گفتار Speech Recognition براي ترجمه صحبتها از زبان هاي English, German, French, Spanish, Japanese, و Chinese
- بهره مندي از تكنولوژي تبديل متن به صدا Text to Speech سازگار با زبانهاي Dutch, English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian
- پشتیبانی از 16 زبان زنده دنيا از جمله زبان شیرین فارسی
-  قابلیت استفاده در انواع مرورگر ها و همچنین نرم افزار های مدیریت متن
- قابلیت استفاده به شکل های مختلف
- بانک لغات بسیار قدرتمند
-  سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...



:: موضوعات مرتبط: قدرتمندترين نرم افزار مترجم متن با LEC Power Translator Pro v12 , ,
:: بازدید از این مطلب : 3524
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1388 | نظرات ()