نوشته شده توسط : Ashkan

                                                               تراویان چیست ؟

                                            [تصویر: travian-game-image-08.jpg]             

تراویان یک بازی تحت وب میباشد که به هیچ پیشنیازی احتیاج نداره , حتی شما میتونید با تلفن همراه هم با اتصال به شبکه اینترنت وارد بازی بشید و به راحتی بازی کنید .



چگونه ثبتنام کنیم ؟



1-به سایت travian.ir رفته و گزینه ثبتنام رو بزنید

2-حالا سرور مورد نظرتون رو انتخاب کنید (سرور اسپید سرعت بالاتری داره در واقه 3 برابر سرور های معمولی و بازی هم به همین جهت زود تر از سرور های معمولی تموم میشه)

3-حالا باید لقب خود را در بازی انتخاب کنید(قابل تغییر نیست)

4-ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید

5-حالا به مهمترین بخش می رسیم یعنی انتخاب نژاد لازمه توضیحی در بارش بدم

                                    [تصویر: characters-travian.JPG]

گول ها: نژادی صلح طلب با قدرت دفاع بالا نیروهای تدافعی بسیار خوبی دارن ولی در حمله زیاد خوب نیستن و یک چیز که از خصوصیات این نژاد به حساب میاد توانایی ساخت تله دارن که میتونه کمک شایانی در اول بازی بکنه با ساخت تله شما میتونید سربازان کسانی رو که به شما حمله میکنن رو اسیر کنید ولی نمیتونید اونهارو بکشید.



توتن ها: قومی مهاجر که مخارج خودشون رو از دیگران غارت میکنند . نیروهای مهاجم خوبی دارن ولی در دفاع زیاد نمیشه روشون حساب کرد سربازای ارزونی دارن و برای کسانی که بازی رو خوب بلد باشن خیلی خوبه افراد باتجروبه اکثرا این قوم رو انتخاب میکنن چون اول بازی به راحتی پیشرفت میکنن . خصوصیت این قوم قارت 30% مخفیگاه هست .



رومی ها: این قوم قومی متعادل و قدرتمند در دفاع و حمله است ولی مشکل این قوم این که ساختمان ها و سربازان خیلی گرونی دارن با خرج 2 سرباز رومی میشه 3 سرباز توتن ساخت خصوصیت بزرگ این قوم تقسیم کارگران هست که شما با این کار میتونید یک ساختمان و یک منابع رو با هم بسازید که کمک میکنه تا شما سریع پیشرفت کنید .

                [تصویر: travian_wow.png]

6-حالا شما باید منطقه خودتون رو در نقشه بازی مشخص کنید

مناطق بازی:

(+|+)شمال شرقی (+|-)شمال غربی (-|+)جنوب شرقی (-|-)جنوب غربی

و گزینه تصادفی که شما انتخاب رو به رایانه میسپرید.



7-حالا میتونید گزینه قبول قوانین بازی رو تیک بزنید.



8-مراحل ثبتنام به پایان رسیده حالا باید گزینه ثبتنام رو بزنید.



9-ایمیلی برای شما ارسال میشه که شامل مشخصات و کد فعال سازی اکانت شماست کد فعال سازی را وارد کنید و به داخل دهکده خود بروید.



چجوری شروع کنم ؟ (قسمت یک)



                 [تصویر: Travian3.jpg]



بهتر اول با اطراف اشنا بشیم :

قسمتی که در ورود به دهکده مشاهده میکنید منابع شماست تشکیل شده از 18 قسمت (4 هیزم شکن 4 اجر سازی 4 معدن اهن و 6 گندمزار) در بالای صفحه شما 6 گزینه میبینید که خیلی دلتون میخاد بدونید که چیه من بهتون میگم از سمت راست اولی همون بخشی هست که منابعت قرار داره گزینه دوم مرکز دهکدتونه روش کلیک کید تا وارد شهر خود بشید الان خیلی خالی فقط یک ساختمون داری ولی در اینده وضع بهتری پیدا میکنه اون ساختمونی که تو الان داری ساختمون اصلیته با ارتقا اون سرعت ساخت بقیع ساختمونات بالا میره میریم به گزینه های بالا سومین گزینه نقشت هست با استفاده از اون میتونی جای بازیکنان دیگر رو ببینی حتما میپرسی ابادی تسخیر نشده که تو نقشه هست دیگه چیه نه اشتباه نکن اون دهکده های اینده نیستن اگه خوب دقت کنی میبینی که روی هر کدام از اونها شکل های مختلفی وجود دار در اینده تو با ساخت و ارتقا امارت قهرمان که هیرو خودتو توی اون پرورش میدی میتونی یکی از این ابادی هارو بگیری ولی توی هر کدام از اونها یک سری حیوان وجود داره که در اغاز سرور عده اونا کمه ولی به مرور زمان اونها بیشتر میشن و قویتر پس به نیروی نظامی زیادی احتیاج داری همینطور یک قهرمان راستی داشت یادم میرفت برای تسخیر اونها باید امارت قهرمان سطح 10 داشته باشی ولی در سطح 10 فقط یکی از اونهارو میتونی بگیری در سطح 15 2تا و در سطح 20 که اخرین سطح تمام ساختمونات هست 3تا میتونی بگیری حتما الان میپرسی به چه دردی میخوره با گرفتن مثلا یک ابادی که روش عکس گندمزار هست به تولید گندومت 25% افزوده میشه بعد از کرفتن اون حواستو جمع کن چون شاید بازیکنای دیگه قصد تصرف اون رو داشته باشن .

قسمت چهارم امار هست که میتونی جایگاه خودت رو در بین بازیکنان ببینی و میتونی مقدار سربازایی که در جنگ ها کشتی رو ببینی با مراجعه به بالای جدول سمت چپ میتونی این کار رو بکنی سه تا گزینه هست اولی از سمت راست تعداد سربازایی که در حملات کشتی و رتبه تهاجمیت رو میتونی مشاهده کنی در قسمت دوم مقدار سربازایی که در دفاع کشتی و رتبه دفاعیت رو میتونی ببینی در قسمت سوم میتونی بر ترین های هفته رو که به اون ها مدال میدن ببینی این مدال ها تانفر دهم برترین مهاجمین(نسبت به سربازایی که در طول هفته میکشی)برترین مدافعین(نسبت به سربازایی که در دفاع میکشی)برترین غارتگران(نسبت به مقدار منبعی که قارت میکنی)برترین پیشرفتکنندگان(نسبت به مقدار رتبه ای که در جدول بالا بری) تعلق میگیره بهتره به گزینه های بالای صفحه بریم گزینه پنجم نامهات هست که از اونجا میتونی نامهات رو بخونی و بفرستی (اگه نامه ای برات فرستاده بشه رنگ این قسمت در بالای صفحه زرد میشه)
               [تصویر: desolated_travian2.jpg]

و گزینه اخر توضیحات هست اگه کسی بهت حمله کنه یا تو به کسی حمله کنی نتیجه رو میتونی اینجا میتونی ببینی دیگر مزیت این بخش این که بتونی منابع ارسالی دیگران به دهکده تو یا تو به دهکده های دیگه با خبر بشی(اگه یکی از این چهار مورد اتفاق بیوفته رنگ این بخش سبز میشه)

میریم به بخش پروفایل در سمت راست صفحه دیدی ؟ روش کلیک کن حالا میتونی پروفایل خودت رو درست کنی اسم دهکدت رو انتخاب کنی و مشخصاتت رو برای دیگران بزاری(البته این دست خودته) اگه مدالی هم بگیری کدی در پایین ظاهر میشه که با گذاشتن اون تو پروفایلت بعد از تایید مدالت تو پروفایل مشخص میشه. حالا به قسمت اکانت برو بالای پروفایلت هست اینجا میتونی ایمیل اکانت و پسورد اون رو عوض کنی و همینطور میتونی بازیکنان دیگه رو جانشین خودت بکنی حواست رو خوب جمع کن اگه جانشینت بهت خیانت کنه کلی ضرر میکنی جانشین میتونه با پسورد اکانت خودش وارد اکانت تو بشه و در غیاب تو به اکانت رسیدگی کنه تو فقط ممیتونی دوتا جانشین داشته باشی و جانشین دو نفر دیگه بشی همیشه یک جانشین خوب و مطما داشته باش در غیابت ممکن بهت حمل بشه. و در اخر این صفحه میتونی اکانت خود رو حذف کنی و از بین ببری این عمل طی 72 ساعت اتفاق می افته تو طی 48 ساعت میتونی اونو لغو کنی ولی اگه از 48 ساعت بگذره دیگه کاری ازت بر نمیاد بهتر هیچوت طرفش نری.

                                                          چجوری شروع کنم ؟ 

                   [تصویر: 1254464505_granary_rally.jpg]


حالا دیگه اطرافت رو خوب میشناسی بهتر به سراغ کاردان بری عکس اون سمت چپ تصویره به شکل یک انسان روش کلیک کن
اون یک سری واظایف به تو واگزار میکنه که برای توصعه شهرت بهتره اونهارو بازی کنی و هر وظیفه رو که تموم کنی بهت جایزه میده پس انجامشون بده.

اتحاد:
اول این که به تنهایی قادر به هیچ کاری در بازی نیستی پس باید یک اتحاد پیدا کنی یا یکی تاسیس کنی
چون تازه واردی پیشنهاد میکنم یکی پیدا کنی جون مسولیت داستن یک اتحاد خیلی سخته کار هر کسی نیست.
چجوری میتونی اتحاد پیدا کنی 2 تا راه داری میتونی بری تو امار و قسمت اتحاد رو بزنی بعد میگردی دنبال یک اتحادی که هم خوب باشه هم تورو راه بدن . راه دیگشم اینه که به نقشه بری و اتحاد همسایه هاتو نگاه کنی و طبق شرایت بالا به لیدر اون اتحاد در خواست بدی .
یک اتحاد خوب چه اتحادیه :
اتحادی خوبه که توان هجومی و دفاعی بالایی داشته باشه اینو میتونی با سرچ نام اتحاد تو امار هجومی اتحاد ها سرچ کنی توجه کنید که اتحادی که وارد اون میشید در جنگ نباشه و یک چیز خیلی مهمتر این که حد اکثر 4 ساعت با شما فاسله داشته باشن.

- آخر بازی چیست؟
آخر بازی زمانی است که ناتار ها تخمریزی میکنند. که حدودا 300 روز بعد از آغاز سرور است. (100 روز برای سرورهای سریع)

- ناتارها چه کسانی هستند و چرا در سرور ظاهر خواهند شد؟
ناتارها قبیله ای هستند که به صورت اتوماتیک توسط Travian Developer ها کنترل میشوند و هدف از ظاهر شدن آنها تمام شدن سرور است. ناتارها پس از 300 روز در 14 دهکده تخمریزی خواهند کرد. آنها به جز پایتخت خود 13 دهکده دارند که 12 تا از آنها به صورت مساوی و تصادفی در هر 4 ربع بازی قرار میگیرند (هر ربع 3 دهکده ناتار) و یکی از آنها در نزدیکی (0 و 0) قرار خواهد گرفت. پایتخت ناتارها همیشه در (400و400) و یا نزدیکترین جای ممکن که دهکده ای نیست،خواهد بود. اتحادی که بتواند یکی از دهکده های ناتارها رو تسخیر کنه و توی آن عمارت جادو (WW) رو بسازه و آن را زودتر از بقیه به لول 100 برسونه برنده سرور خواهد بود.

                           [تصویر: travian-game-image-05.jpg]

                                                                - WW چیست؟
WW عمارتی است که باید ساخته شود تا یک اتحاد پیروز شود. ساختن این عمارت بسیار پر هزینه بوده (در این لینک میشه هزینه ساختن اونو دید)
http://help.travian.us/index.php?type=faq&mod=382  
و کسی به تنهایی نه از ساختن آن بر می آید و نه از دفاع کردن آن در مقابل مهاجمین چون دفاع از WW نیازمند میلیونها نیروی دفاعی خواهد بود.

- اگه کسی نتونه WW رو به لول 100 برسونه چی میشه؟
اگه بازی زیاد طول بکشه، اونوقت خود سرور میتونه بازیو بدون برنده اعلام کنه و یا ناتارها خودشون WW رو بسازن و بازیو ببرن!

- GG و GW چیست؟
منظور از GG انبار گندم بسیار بزرگ و منظور از GW انبار بسیار بزرگ است که این ساختمانها را فقط در WW میشه ساخت.

- خزانه چیست؟
اگه خزانه لول 1 داشته باشی میتونی ببینی دهکده های نقشه ناتارها کجا آزاد شدن. اگه لول 10 باشه میتونی به ناتارها حمله کنی و نقشه ساختمان WW رو بدزدی حالا اونم شرایط خودشو داره که تو فصل سوم توضیح داده میشه.
فصل دوم اتحادها

- متا چیست؟
از اونجایی که ww نیازمند دفاع و منابع بسار زیادی هست بنابراین ممکنه در اواخر بازی چند اتحاد با هم متحد شوند تا از یک یا چند ww دفاع کنند. این اتحادها گذشته یکسانی نداشته اند و بال هم محسوب نمی شده اند. بنابراین به آنها متا گفته می شود.

- آیا متاها میتوانند به صورت ضربدری هم در دو ناحیه باشند؟
فرق متا با اتحادیه ها در اینه که، اتحادیه ها باید بتونن به هم در مقابل هجوم دشمنان یا حمله به دشمنان کمک کنن. ولی متاها فقط میخواهند که به ww کمک کنند و به دشمن به صورت از پیش هماهنگ شده حمله کنن. و از اونجاییه که سرعت تو آخر بازی مهم نیست، پس فاصله متاها هم از هم مهم نیست.

- روزی بیشتر از یک ساعت تولید میشه به ww فرستاد؟
شما هر چقدر بخواهید میتونید به ww منابع بفرستید و اونجا دیگه mh کسی رو مواخذه نمیکنه وگرنه خیلی از نیروهای دفاعی توی ww از گرسنگی میمردند.

فصل سوم اطلاعات مربوط به دهکده ها و نقشه های WW

اطلاعات مربوط به دهکده های WW
- هیچکدوم از 13 دهکده WW، دیوار و قصر و اقامتگاه ندارند. پس حملات رو برای تسخیر این دهکده ها بدون دیوارکوب و منجنیق انجام بدید وگرنه کلی ضرر میکنین.
- توی WW پس از تسخیرش هیچ طلایی نمیشه استفاده کرد. تعدیل منابع و ساخته شدن در لحظه اونجا وجود نداره. ولی در یک لحظه میشه دو تا لول از WW ها رو به صورت آماده باش برای ساخت داشت. (98 داره ساخته میشه و 99 و 100 آماده باش هستند)
- نیروهای در WW نصف حالت عادی غذا می خورند پس هر دو سرباز یک گندم مصرف می کنند.
- WW وقتی به لول 1 میرسه میشه روش اسم گذاشت.

- ارتش ناتارها در WW
در تمامی سرورها ارتش ناتارها برای دفاع از WW این بوده:
http://travian-reports.net/us/raport.php?id=a95b4aa08
ولی به جز Travian Developer ها کسی نمیدونه که قدرت هر نیرو چقدره. ولی تجربه نشون داده که با یک ارتش 50 هزار نفری (50 هزار غذا میخورند) (بسته به نژاد ممکنه بیشتر) میشه WW را تسخیر کرد. ارتش بزرگتر از این بفرستین که چه بهتر.
کسایی برنده سرور خواهند بود که بدونن چه کسی در چه زمانی به کجا حمله کنه، حتی قبل از تخمریزی ناتارها.
                                            [تصویر: travian-miscellanea.PNG&t=1]

- دهکده های نقشه WW
- این دهکده ها 1 تا 2 هفته بعد از دهکده های WW تخمریزی میکنند و مقدار ارتش دفاعیشونم همونقدره. و به صورت رندم در هر 4 ربع پخش میشن ولی هر ناحیه یک حداقلی رو خواهد داشت.

- چرا دهکده های نقشه WW مهم هستند.
دهکده های نقشه WW خیلی مهم هستند زیرا توسط اوناست که میشه WW رو توی دهکده WW ساخت. کسی که مالک دهکده WW است توسط یک نقشه WW میتونه WW رو تا لول 50 بالا ببره ولی برای ادامه اون تا لول 100 یه نفر دیگه توی دقیقا همون اتحاد باید یه نقشه WW دیگه رو داشته باشه.

- چطوری نقشه WW رو از ناتارها یا یک بازیکنه دیگه بدزدیم؟
1- بازیکنی که میخواد نقشه WW رو بدزده باید تو شهری که از اون میخواد حمله کنه یک خزانه لول 10 داشته باشه.
2- خزانه ای که الان توش نقشه WW ازش محافظت میشه باید خراب شه
3- قهرمانی که از شهری که خزانه لول 10 داشته و به خزانه حریف حمله کرده باید بعد از اینکه خزانه حریف خراب شد از اون جنگ جون سالم به در ببره چون این فقط قهرمانه که میتونه نقشه WW رو بدزده. حمله هم باید روی مد عادی باشه.

همه این کارارو یه نفر میتونه انجام بده و یا اینکه 3 نفر و هر مرحله رو یکی انجام بده.
                                [تصویر: Travian.jpg]

فصل چهارم ویژگیهای دیگر

- شباهتهای بین دهکده های ww و دهکده های نقشه ناتارها:
1. هر جفتشونو میشه تسخیر کرد
2. جفتشون نیروهای تدافعی هم اندازه ای دارند.
3. هیچ کدومشون دیوار، اقامتگاه یا قصر ندارند

- تفاوتهای بین دهکده های ww و دهکده های نقشه ناتارها:
1. توی دهکده های ww میشه ww ساخت ولی تو دهکده های نقشه ناتارها نمیشه
2. بعد از تسخیر، توی دهکده های ww نمیشه طلا استفاده کرد ولی اگه کسی دهکده های نقشه ناتارها رو خواست تسخیر کنه میتونه توش طلا هم استفاده کنه.
3. دهکده های ww رو باید تسخیر کرد ولی دهکده های نقشه ناتارها رو لزومی نداره تسخیر کنی چون توش پر از مخفیگاهه و بی ارزشه.

- حملات ناتارها
ناتارها فقط از پایتخت خودشون حمله میکنن و فقط هم به ww حمله میکنند. هیچ وقت هیچ کسیرو جاسوسی نمیکنن و اگه بهشون هم حمله کنید بهتون حمله نمیکنند. ناتارها هر 5 لول که از لول 5 ww شروع میشه به ww حمله میکنن تا زمانی که ww برسه به لول 95 که از اونجا هر 1 لولی که ww بالا بره بهش حمله میکنن. (یعنی 95و96و97و98و99)
حمله ناتارها در دو موجه. موج اول پاکسازیه که برای تضعیف نیروهای تدافعیه. موج دوم شامل منجنیق + نیروهای کافی برای پشتیبانیه که هدفشم فقط لول ww است.

-پایتخت ناتارها
یک دژ غیر قابل تخریب سعی نکنید که به پایتخت ناتارها حمله کنید یا جاسوسی کنید چون اونجا بینهایت تله داره که اصلا پر نمیشن و نیروهاتونو برای همیشه از دست خواهید داد.

- فرستادن دفاع برای ww هایی که دشمن قراره تصرفشون کنه!
ایده خیلی خوبیه! ولی امکان پذیر نیست چون ناتارها نیروهای تدافعی رو سریع برمیگردونن.


فصل پنجم: استراتژیها – نقشه ها و انتخاب نژاد

- چیکار کنم تا نقشه ام دزدیده نشه
اگه فکر میکنین که میتونین نقشه WW رو یه جا نگه دارین و از همون دهکده دفاع کنین خیلی زود یه بازنده خواهید بود. بازیکن باید تو خیلی از دهکده هاش خزانه لول 10 داشته باشه تا بتونه سریع نقشه رو جابجا کنه و یک قهرمان زنده داشته باشه و از طلا خیلی استفاده کنه تا اگه خزانه ها خراب شدن سریع اونارو بسازه تا بتونه جابجا کنه.
                                               [تصویر: travian-game-image-02.jpg]

- چه نژادی بهترین نژاد برای دفاع از WW است؟
جواب درستی نمیشه به این سوال داد. تمامی نژادها تا حالا مدافع WW بوده اند و سرور رو هم برده اند.
اگه حریف یک ارتش بزرگ با تعداد دیوارکوب قابل توجهی داشته باشه اونوقت دیوار رومیها با کمترین تلاشی فرومیریزه و ضعیفترین نژاد برای دفاع از WW خواهد بود. اگه نه اونوقت رومیها با استفاده از قدرت دیوارشون بسیار قدرتمند خواهند شد.
از اونطرف توتن ها دیوارشون استحکام بیشتری داره و البته قدرت کمتر . اگه شما مجبور باشین پشت سر هم پس از یک حمله دیوار رو برای رومیها upgrade کنین اونوقت زمان رو از دست خواهید داد. هر ثانیه ماراتن WW ارزشمنده. گاول ها هم نژاد بینابینی در این مورد هستند.
توی سرورهای جهانی بیشتر از توتن استفاده می کنند و به نظر برخی لیدرهای اتحادها این مساله که توتن باید مدافع باشه به عنوان قانون تعریف شده است.


فصل ششم استراتژی حمله

-یه ایده خوب اینه که ببینی ناتارها کی به کدوم ww حمله میکنن و تو از اونها به عنوان موج پاکسازی استفاده کنی و دقیقا نیروهای هجومیتو بعد از حمله ناتارها روی ww حریف بنشونی.

- همر چیو باید بزنه تو ww ؟
- جواب gw است زیرا برای ساخت اون زمان بیشتری نسبت به ww لازمه. دلایل دیگه ای هم هست که وقتی ww به لول 40 یا 60 میرسه دیگه کاتاها زیاد نمیتونن لول ww رو پایین بیارن . ولی gw چون لولش 20 است راحت تر پایین میاد. ولی زمانی که ww نزدیک 98 میشه دیگه باید ww رو نشونه رفت چون 99 و 100 رو میشه در حال آماده باش نگه داشت.
فصل هفتم حمله و دفاع

دفاع:
دفاع رومیها: فقط praetorian
دفاع گاولها: در ابتدای دوران WW فقط phalanx ها به عنوان دفاع در WW قرار میگریند ولی پس از مدتی از اونجاییکه druider ها بهتیرن اسبهای دفاعی هستند اونا هم به WW به عنوان مکمل praetorian اضافه میشن. اگه دفاع کم بود تو WW اونوقت Haeduan ها هم ارسال میشن.

دفاع توتنها: Spearman.
اگه دفاع کم بود تو WW اونوقت paladin ها هم ارسال میشن.
قهرمان: قهرمانو اگه واسه حمله نیاز ندارین بفرستین به WW
Settler : با توجه اینکه هم دفاع در مقابل پیاده نظامش هم سواره نظامش 80 است، توی WW میتونه قرار بگیره.

حمله:
رومیها: Ipmerian + Equite caesaries + Rams + cataupult + Hero
گاولها: Swordman + Haeduan + Rams + cataupult + Hero

توتنها: Clubs + TK + Rams + cataupult + Hero
یا
Axeman+ TK + Rams + cataupult + Hero
و یا
Clubs + Axeman+ TK + Rams + cataupult + Hero

اگه هر چقدر هم ارتشتون بزرگ باشه مشکل گندم پیدا نمیکنید و کسی هستید که میتونین بدون توقف توی پادگانتون Club تولید کنین. از اولی استفاده کنین که قدرتش با توجه به سریع ساخته شدنش بیشتر از Axeman است ولی خیلی مصرف گندمش بالاست.
اگه اینطور نیس از دومی استفاده کنین. حالت سوم هم حالت بینابینه. معمولا توتنها دومی رو انتخاب میکنن.
این فصل رو که فصل آخر هم هست. دوست خوبم، Jackjonis انجام داده

-فصل هشتم ساختن WW

2 روش برای ساختن WW وجود داره

1. روش اول داشتن ساختمان هایی که منابع رو حفظ می کنند که اول Garnary ، Warehouse و بعد GW , GG.
در واقع روش اول این رو بیان می کنه که باید فضا و جای کافی برای منابع وجود داشته باشه تا کسی که دارنده ww هست اون رو بتونه تا لول 100 بدون توقف بسازه

2- روش دوم برای کسی که دارنده ww هست اینه که باید با گذشت زمان و بر طبق پیشرفت منتج شده هم ww و هم منابع را ارتقا دهد این استراتژی این رو بیان می کنه که دارنده ww باید زمانی که می تونه ww رو ارتقا بده و وقتی که نیاز داره انبارها رو ارتقا بده.
                [تصویر: travian_npc_script.jpg]

معایب و مزایایی برای هر کدوم از روشها وجود داره.
مزیت روش اول : اینطوری وقتی که شروع به ساختن WW میکنید دیگه بدون توقف جلو میرین و همچنین میتونین کل دفاع مورد نیاز رو جمع کنید.
ایراد روش اول : این طوری اعضای اتحاد میبینن که لول WW اونها جلو نمیره در حالیکه لول WW بقیه داره جلو میره و این ممکنه به لحاظ روحی به اتحاد آسیب برسونه که روحیه توی ماراتن WW بسیار مهمه.

مزیت روش دوم : این طوری اعضای اتحاد میبینن که لول WW اونها داره جلو میره که از نظر روحی خیلی خوبه. و البته درسته اینطوری ممکنه بهش حمله شه ولی وقتی یک متا، دو تا WW داشته باشه اونوقت میتونه کمی مطمئن باشه که به WW دوم حمله نمیشه.
ایراد روش دوم : محدود بودن ساختمان های منابع اجازه نمی دهند که مقدار زیادی نیروی دفاعی و منابع نگه داشته بشند و اونوقت اگه زیاد بهش حمله شه، اونوقت مساله به یک معضل تبدیل میشه.

هر دو روش تو سرورهای مختلف دیده شده اند پس باید به دقت روش رو انتخاب کرد.




:: موضوعات مرتبط: بازی های آنلاین , ,
:: برچسب‌ها: آموزش بازی آنلاین تراوین , تراوین ,
:: بازدید از این مطلب : 6968
|
امتیاز مطلب : 716
|
تعداد امتیازدهندگان : 226
|
مجموع امتیاز : 226
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مدیر فروشگاه در تاریخ : 1392/10/9/1 - - گفته است :
با سلام خدمت مدیریت وبلاگ
وبلاگ شما از بین هزاران وبلاگ به عنوان بهترینها از نظر ما انتخاب شده است
در صورتیکه مایل به تبادل لینک با سیستم های فروشگاهی ما می باشید پس از لینک کردن سه فروشگاه زیر لینک وب خود به همراه نام موردنظر را ایمیل کنید تا لینک شما در هر سه سایت ما قرار گیرد

http://sib-forosh.shoperzfa.com/
فروشگاه اینرنتی سیب - فروش

http://sib-forosh.mizbanshop.com/
فروشگاه اینترنتی میزبان مارکت

http://forosh46.shoploger.com/
فروشگاه اینرنتی 46

forosh46@gmail.com

/weblog/file/img/m.jpg
ناشناس در تاریخ : 1391/4/23/5 - - گفته است :
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست………… ۲۰ روز دیگه منتظر معجزه باش.

/weblog/file/img/m.jpg
kasra در تاریخ : 1390/11/21/5 - - گفته است :
وبلاگ بسیار جالبی دارید از وبلاگ ما هم دیدن فرمایید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: