ارسال SMS بدون افتادن شماره
نوشته شده توسط : Ashkan

مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که بدون نمایش شماره ی خود بر روی گوشی همراه شخص مورد نظر، اقدام به ارسال پیام کوتاه (SMS) نمایید. این ترفند به جای نمایش شماره ی شما، یک آدرس پست الکترونیکی به انتخاب شما بر روی گوشی شخص مقابل نمایش می دهد که می تواند ایمیل شخصی خودتان باشد.
برای این منظور از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنید. سپس به عقب بازگردید، پس از وارد شدن مجدد به بخش Messaging، قسمت Write New را انتخاب کنید. سپس Text Message را انتخاب و متن مورد نظر را تایپ نمایید و سپس Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل دلخواهی را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید. اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.
توجه کنید که مسیرهای ذکر شده در برخی گوشیها، نامهای دیگری دارند و احیانا در بخشهای دیگر قرار دارند که بسته به نوع گوشی خود باید به دنبال آن بگردید. این ترفند بر روی گوشیهایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. اکثر گوشیهای سونی اریکسون و نوکیا و ... از این قابلیت بهره مند هستند. دقت کنید که گوشی مقصد نیز باید از این قابیلت پشتیبانی کند.




:: موضوعات مرتبط: ارسال SMS بدون افتادن شماره , ,
:: بازدید از این مطلب : 3125
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 25 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد رضا در تاریخ : 1391/9/7/2 - - گفته است :
عالی بود

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1391/4/31/6 - - گفته است :
سايتتون عاليه.خيلي متشكرم.09360254011


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: