مستقیم نمودن لینک‏های Hotfile ،Megaupload ،Rapidshare و... به آسانی و با سرعت بالا
نوشته شده توسط : Ashkan

                            http://www.adestacao.pt/images/download.icon.jpg              

برای این کار:
کافی است به سایت www.expressleech.com مراجعه کنید.
به وسیله این سایت می‏توانید لینک‏های آپلود شده خود در بیش از 70 مرکز آپلود معروف جهان را مستقیم کنید.
برای این کار کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و در قسمت Link to Transload لینک را وارد نمایید و بر روی دکمه Transload File کلیک کنید.
اکنون منتظر باشید تا لینک شما مستقیم شود.

همچنین به نکات زیر دقت داشته باشید:
1. هیچ گونه محدودیت حجمی جهت ذخیره فایل های شما وجود ندارد.
2. جهت نگه داری فایل‏های شما یک محدودیت زمانی 48 ساعته وجود دارد. به این معنا که فایل شما پس از 48 ساعت به صورت اتوماتیک از روی سرور حذف می‏شود.
3. با استفاده از این سرویس می‏توانید فایلهای ویدئویی Youtube را نیز مستقیم کرده و دانلود کنید. برای این کار کافی است همانند روش بالا لینک صفحه دارای ویدئو در Youtube را وارد نمایید. جهت دانلود با کیفیت‏های مختلف نیز تیک گزینه YouTube Video Format Selector را بزنید.
4. هیچ‏گونه محدودیتی جهت مستقیم نمودن فایل‏ها وجود ندارد.
5. سایت فوق توسط یک هم‏وطن ایرانی و با هزینه شخصی راه اندازی شده است، در نتیجه جهت حمایت از او و کمک در پایداری این سرویس، می‏توانید بر روی تبلیغات موجود در سایت کلیک کنید یا به او کمک مالی نمایید.
6. لیست سایت‏هایی که امکان مستقیم نمودن لینک‏های دانلود آن‏ها وجود دارد به شرح زیر است:

2shared.com, 4shared.com, adrive.com, anime-eden.com, badongo.com, bigandfree.com, bitroad.net, btaccel.com, depositfiles.com, dl.free.fr, downtown.vc, easy-share.com, egoshare.com, esnips.com, evilshare.com, fileadded.com, filefactory.com, fileflyer.com, filego.net, files.to, filesend.net, freakshare.net, furk.net, gigasize.com, hotfile.com, ifile.it, ifolder.ru, imageshack.us, kewlshare.com, letitbit.net, mediafire.com, megaporn.com, megashare.com, megashares.com, megaupload.com, megavideo.com, midupload.com, netload.in, odsiebie.com, oron.com, rapidshare.com, rapidshare.de, savefile.com, saveqube.com, sendspace.com, share-now.net, share-online.biz, sharebase.to, sharebomb.com, sharedzilla.com, sharingmatrix.com, simpleupload.net, sourceforge.net, speedyshare.com, stagevu.com, storage.to, supershare.pl, turbobit.net, turboupload.com, ul.to, uploadbox.com, uploaded.to, uploading.com, uploads.bizhat.com, video.google.com, vip-file.com, x7.to, youload.to, youtube.com, ziddu.com, zippyshare.com, zshare.net


مستقیم نمودن لینک‏های Hotfile ،Megaupload ،Rapidshare و...
به آسانی و با سرعت بالا سطح ترفند: متوس
ط

منبع :www.tarfandestan.com

 




:: بازدید از این مطلب : 2492
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: